Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Regulamin i polityka prywatności» wiem, zamknij

Rowery miejskie szosowe górskie CTB MTB trekkingowe górskie i holenderskie. fotografia Opole. Kross Giant Mexller Bingo Zeger Grand Cossack Saveno Raleigh.

PrimaRowery.pl Ponad 20 lat doświadczenia w branży rowerowej.

PrimaRowery.pl

REGULAMIN SKLEPU PRIMAROWERY.pl
Regulamin obowiązuje od 25.12.2014r.

1.SKLEP

Sklep primarowery.pl prowadzący sprzedaż artykułów sportowych a w szczególności rowerów, akcesoriów i części rowerowych (zwany dalej Sklepem)  prowadzony jest przez firmę:

PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "PRIMA" GOŁ JACEK
Przedsiębiorca: JACEK GOŁ
NIP: 5760002898 ,
REGON: 150005797
Adres: ul. Pieloka 2, 46-300 Olesno,
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
tel. +48 34 359 79 49

2.KUPUJĄCY

Kupującym może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną (zwany dalej: Kupujący lub Klient).

3.WYMAGANIA TECHNICZNE

. Dla korzystania z usług sklepu konieczne jest łączne spełnianie następujących wymogów technicznych:
a. posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (adresu email),
b. posiadanie dostępu do urządzenia z zainstalowaną jedną z przeglądarek internetowych: Internet Explorer w wersji 7 lub nowszej, lub Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub nowszą, lub Opera, Safari, Gogle Chrome w wersjach najnowszych,
c. posiadanie aktywnego połączenia z siecią Internet,
d. posiadanie w używanej przez Użytkownika przeglądarce internetowej włączonej akceptacji plików Cookie („ciasteczek”),
e. posiadane w używanej przez Użytkownika przeglądarce internetowej włączonej obsługi skryptów Java Script (domyślnie włączona w przeglądarce internetowej),

INFORMACJA O PLIKACH COOKIE

4.PRODUKTY

Wszystkie towary oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych. Wszystkie towary zostały wprowadzone do obrotu na rynek Polski legalnie. W wyjątkowych przypadkach, gdy jest to wyraźnie oznaczone w nazwie i opisie produktu mogą być oferowane towary używane bądź serwisowane.

Wszystkie ceny podane na stronach internetowych Sklepu  są podawane w polskich złotych (PLN), są cenami brutto (tj. zawierają wszelkie składniki jak cła i podatki, w tym podatek VAT). Ceną wiążącą dla stron jest cena po której klient zamówił towar w zamówieniu. Podane ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy, który zależy od sposobu jej realizacji.

4.1 Specyfikacja produktu

W przypadku nieścisłości pomiędzy Opisem, Zdjęciem, Specyfikacją lub innymi informacjami decydujące są zapisy zawarte w zakładce "Specyfikacja".

4.2 Dostępność produktów i oznaczenia dostępności produktów

Produkty oznaczone jako "ostatnie sztuki" lub "ograniczona dostępność" wymagają potwierdzenie u pracownika sklepu poprzez chat, email lub telefon dostępności tego produktu przed złożeniem zamówienia. W przypadku braku potwierdzenia dostępności produktu zamówienie może zostać anulowane z powodu braku danego produktu

Produkty oznaczone "Na zamówienie" to produkty sprowadzane na życzenia klienta od dostawy sklepu Prima Rowery i ich realizacja uzależniona jest od dostępności produktu w magazynach dostawcy. Sklep nie ma wpływu na faktyczne stany magazynowe dostawcy.

5. ZAMÓWIENIE

Zamówienie oraz czasowe rezerwacje  w Sklepie  można złożyć w następujący sposób:
a) za pomocą systemu informatycznego (strony internetowej primarowery.pl) sklepu internetowego,
b) pocztą elektroniczną wysłaną pod adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript., . takie zamówienie musi zawierać imię i nazwisko zamawiającego, jego adres pocztowy oraz adres e-mail, numer NIP (dotyczy wyłącznie nabywających towar podmiotów gospodarczych i służy wystawieniu poprawnej faktury VAT), adres dostawy, numer telefonu oraz nazwy, wariantu, ilości i ceny zamówionych towarów.
c) telefonicznie pod numerem: tel. +48 881 698 790 Uwaga: ta forma składania zamówień wymaga potwierdzenia adresu dostawy za pomocą poczty elektronicznej lub SMS.

Sprzedawca przyjmuje zamówienie lub rezerwacje do realizacji po sprawdzeniu dostępności zamawianego lub rezerwowanego produktu w magazynie.   Potwierdzenie przyjęcia zamówienia oraz rezerwacji do realizacji następuje w ciągu max. 1 dnia roboczego od chwili złożenia zamówienia przez Kupującego . W tym czasie zostanie wysłany do Kupującego e-mail z informacją o terminie wysyłki towaru bądź terminie obowiązywania rezerwacji na towar w wybranym salonie sprzedaży.
W szczególnych przypadkach sprzedawca zastrzega sobie prawo nieprzyjęcia zamówienia lub rezerwacji do realizacji (np. z powodu braku towaru na magazynie).  W przypadku niektórych, mało popularnych towarów, zamówienie zostanie zrealizowane po wpłacie 20% zadatku.

5.1 Moment zawarcia umowy sprzedaży

Do zawarcia umowy sprzedaży na odległość pomiędzy Sprzedającym  a Klientem  dochodzi w momencie potwierdzenia  przez pracownika Sklepu  przyjęcia zamówienia Klienta do realizacji w procesie zamówienia. Przed potwierdzeniem przyjęcia do realizacji ofertę Sklepu należy traktować jako zaproszenie do składania ofert kupna.

6. TERMIN REALIZACJI

Orientacyjne czasy realizacji podane są na karcie każdego produktu. Podane czasy (wyrażone w dniach roboczych) mogą ulec wydłużeniu  w niektórych okresach ze względu na dużą ilość zamówień nawet do 14 dni roboczych. W przypadkach dłuższych opóźnień klienci zostaną o tym fakcie poinformowani. Do czasu realizacji należy doliczyć czas transportu, zwykle jest to jeden dzień, ale w szczególnych przypadkach może zostać on wydłużony przez firmę kurierską.

7. FORMY PLATNOŚCI

Płatność za towar może być dokonywana przez klienta:

  • Przed wydaniem towaru klientowi:
    • Przelewem na rachunek bankowy PH "PRIMA" GOŁ JACEK
    • Kartą kredytową za pomocą systemu PayU lub transferuj.pl
    • Szybkim przelewem bankowym za pomocą systemu PayU lub transferuj.pl
    • Kredytem bankowym za pomocą Banku BGŻ BNP Paribas S.A. lub PayU Raty
  • W momencie odbioru towaru:
    • Gotówką w przypadku odbioru towaru przez klienta własnym staraniem i na własny koszt ze sklepu
    • Gotówką do rąk przewoźnika, w przypadku dostawy towarów za pośrednictwem przewoźnika.

W przypadku niektórych form płatności (PayU, Transferuj.pl) może być doliczona opłata równa opłacie pobieranej przez te systemy płatności. Wysokość tej opłaty jest podany przy wyborze formy płatności.

W przypadku wybrania sposobu płatności – przelewem lub kartą kredytową, Klient powinien uiścić cenę niezwłocznie, a w przypadku płatności za pobraniem - przy odbiorze.

7.2 Raty

Zakup w Sklepie możliwy jest poprzez systemy ratalne Banku BGŻ BNP Paribas S.A. lub PayU Raty. W tym celu do wybranego banku Sklep przekazuje dane zamówienia (imię i nazwisko, listę towarów, nr zamówienia). Klient składa wniosek na stronie banku po automatycznym przekierowaniu przez Sklep. Primarowery.pl nie przetwarza jakichkolwiek danych z wniosku, nie ma wpływu na przyznanie kredytu. Primarowery.pl jako firma nie udziela rat, możliwe jest to wyłącznie poprzez Bank BGŻ BNP Paribas S.A. lub PayU Raty.

8. TRANSPORT

Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej. W przypadku rowerów podany koszt transportu dotyczy wysyłki jednego egzemplarza. Każdy towar jest wysyłany w zabezpieczonym opakowaniu wraz z kartą gwarancyjną oraz dowodem zakupu. Standardowo każdy rower wysyłany jest fabrycznie wstępnie wyregulowany z odkręconym przednim kołem, zdemontowaną kierownicą i odkręconymi pedałami - jest to konieczne aby rower nie został uszkodzony w transporcie. Klient we własnym zakresie musi dokonać regulacji przerzutek i hamulców oraz zamontować w/w.

Wysyłka może zostać zrealizowana także (po wcześniejszym uzgodnieniu) przez firmę kurierska wskazaną przez klienta i na koszt klienta.

Towar może być również odebrany osobiście w naszym Salonie w Oleśnie przy ulicy Pieloka 3. Wówczas w przypadku rowerów  dostarczane są one w pełni złożone, przygotowane do jazdy.

8.1 Ważne wskazówki dla kupujących.

Po otrzymaniu roweru prosimy o sprawdzenie zgodności nr ramy roweru z wpisanym w kartę gwarancyjną. Jeśli nr ramy nie został wpisany przez producenta w kartę gwarancyjną bardzo prosimy samemu dokonać wpisu w odpowiednim miejscu w karcie gwarancyjnej. Nr ramy znajduje się zwykle na przedniej stronie piersi ramy (pod kierownicą) lub na spodniej stronie ramy (obok suportu mechanizmu korbowego). Dodatkowo radzimy aby nr ramy zakupionego roweru zapisać i zachować w bezpiecznym miejscu. Prosimy sprawdzić stan techniczny roweru przed przystąpieniem do jazdy.

Mimo naszych dołożonych starań istnieje ryzyko uszkodzenia roweru podczas transportu. Aby uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń prosimy sprawdzić czy nie jest skrzywiony aluminiowy hak tylnej przerzutki. W przypadku stwierdzenia skrzywienia prosimy o kontakt.

9. REKLAMACJE

Wszelkie usterki lub uszkodzenia powstałe w wyniku transportu stwierdzone w obecności kuriera i spisane w protokole reklamacyjnym będą podlegać reklamacji.  Po stwierdzeniu wady lub usterki opakowania bądź roweru - klient ma prawo zrezygnować z odbioru przesyłki. Prosimy wówczas o kontakt telefoniczny i poinformowaniu nas o zaistniałej sytuacji. Reklamacje ilościowe i jakościowe (nie dotyczy wad ukrytych) przyjmowane są do 5 dni roboczych  po otrzymaniu towaru!

W przypadku usterki wysyłamy nową część, po odesłaniu wpierw do nas uszkodzonego elementu. Gdy naprawa wymaga interwencji serwisanta towar należy przesłać do siedziby naszej firmy (na koszt klienta).  Sklep  z kolei pokrywa koszty wysyłki naprawionego towaru  do klienta.

Sklep nie przyjmuje nie uzgodnionych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.

Reklamacje proszę składać za pomocą formularza http://primarowery.pl/reklamacja

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript., lub w formie pisemnej na adres Firmy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

    -imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
    -datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
    -przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
    -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

9.1 Warunki gwarancji

Towary mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta, o czym Klient będzie poinformowany na Stronie produktowej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w dokumencie gwarancji.

Zgodnie z zapisami w karcie gwarancyjnej, warunkiem zachowania uprawnień z udzielonej gwarancji jest dokonanie płatnego przeglądu technicznego. 

10.  ZWROTY (Prawo odstąpienia od umowy):

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.

Aby odstąpić od umowy należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres PH PRIMA Jacek Goł ul. Pieloka 3, 46-300 Olesno

10.1 Brak możliwości odstąpienia od umowy:

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do towarów:
-zmodyfikowanych na wyraźne życzenie klienta w stosunku do stanu fabrycznego,
-sprowadzonych specjalnie na życzenie klienta, niebędących w stałej ofercie sprzedawcy

10.2 KOSZT ZWROTU RZECZY

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

Przesyłkę można odesłać Pocztą Polską lub wybraną przez Klienta firmą kurierską.
Ze względu na rozmiary przesyłki większość przewoźników oznaczy przesyłkę jako "gabarytową" co może wiązać sie ze zwiększoną opłata.

Przesyłka można być także przesłana za pośrednictwem kuriera zamówionego przez Sprzedawcę, koszt przesyłki wynoszący 36zł zostanie odliczony od kwoty zwrotu.

Klien może dostarczyć towar także osobiście pod adres Sprzedawcy: PH PRIMA Jacek Goł ul. Pieloka 3, 46-300 Olesno. Wymaga to wcześniejszego poinformowania Sprzedawcy telefonicznie lub emailem.

11. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Opolu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

12. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Korzystający z primarowery.pl wyraża zgodę na używanie plików Cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Jeżeli korzystający ze strony nie wyraża zgody na korzystanie z plików Cookies, może w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki.

Zamawiający dokonując zamówienia primarowery.pl akceptuje warunki niniejszego regulaminu i wyraża zgodę na wykorzystanie przez sprzedawcę jego danych osobowych dla potrzeb wykonania umowy sprzedaży i realizacji dostawy zamówionych produktów na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883 z późn. zm.).

Każdy z zamawiających ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne dla potrzeb wykonania umowy sprzedaży o realizacji dostawy. Po wykonaniu umowy sprzedaży, realizacji dostawy zamówionych produktów i upływie terminu do składania reklamacji dane osobowe zamawiających zostaną usunięte przez sprzedawcę.

 

ZAŁĄCZNIKI:

INFORMACJA O PLIKACH COOKIE

TRANSPORT

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy


 



Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) Usługodawca jako przedsiębiorca mający siedzibę w Unii zawierający internetowe umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług podaje łącze elektroniczne do platformy ODR (Online Dispute Resolution) umożliwiającej pozasądowe rozstrzyganie sporów: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

Adres poczty elektronicznej Usługodawcy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.